Kärleksmums!

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann inte, direkt efter skolan vad jag med Olivia och Amanda, vi var lite i mörby ett tag sen åkte vi hem till mig och gjorde smoothie. Sen gjorde vi... ingeting. Eller jo, gick ut och tog lite bilder.
Klockan sju hade jag träning men mamma ville till täby innan och bya skor och byxor så vi var tvungna att åka klockan se istället. Men när jag kom till träningen sesn så var alla där men vår träningstid hade gått ut.. Men vi fick möta f95 på en liten träningsmatch istället, och vann med 2-1 eller något sånt. Satt också och pratade med Sofia efter och under träningen. Gumman, du kan alltid vända dig till mig oavsett vad...
Sen efter träningen färgade jag om mitt hår. Resultatet : inget. För det syndes inte ens!

Just nu håller jag på och fixar med en kaka som vi ska ta med oss till cafeterian på fredag. Måste också ringa min tränare snart och kolla om han kan skjutsa mig till träningen idag.

Puss.


Tro på orden, för jag ljuger inte.


Kommentarer
Postat av: maja bääääst

din blogg e bäst della :) <33

2009-04-29 @ 16:53:24
URL: http://majaramstrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du härmat elin ånimmer ?



http://elinanimmer.blogg.se/2009/april/life-is-complicated.html#comment

2009-04-29 @ 19:31:39
Postat av: Linnea

Men gud hur många har inte gjort sådär innan Elin också. Dessie? issie?

2009-04-29 @ 20:02:04
Postat av: Anonym

anonym: jag visste faktiskt inte att hon hade skrivit det, inte heller att hon hade en blogg.. sorry.



2009-04-29 @ 20:09:04
Postat av: Anonym

/ della :)

2009-04-29 @ 20:09:15

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0