Kvartsfinal!

Idag så spelar mitt älskade TIS f-96 kvartsfinal i Mitt i cupen! Matchen spelas idag klockan 17:40 i Hässelbyhallen, och jag kan lova att det kommer bli ett jädrans drag! Med i våran lilla klack kommer det finnas trummor banderoller och en massa mer! Och trummorna kommer då lilla jag ta med, haha. Och jag kan garantera att en massa bilder kommer tas!

Sedan efter matchen åker jag hem till Mimmi för att sova där. Kommer nog inte kunna blogga någonting. Men det får ni klara err utan! ;D

Puss.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0