PÅSKLOV!

Och jag äär superupermegajätteheltotroligtgångerfemmiljader glad över det!
Hihi. Skoldagen har vart chill endå, först hade vi B-språk (spanska för mig) o då gjorde vi påskkort. Sedan bar det av till Comonova o kolla på ngn film sen tillbaka till skolan äta lunch och sedan gå hem..
Efter skolan så åkte jag och Fridaslida upp till mörby och köpte oss en varsinn glass och satte oss på en bänk och åt, sen åkte hon hem och den lyckogrisen ska till portugal och sophie till frankrike *AVENSJUUUUUK.
Men jag hade lite sällskap av Maria, och vid två tog jag bussen till skarpäng och mötte Sofia, Jossan och Maja. edan åkte vi tillbaka till mörby och sen till Maja typ. 4 helt underbara tjejer det.

nu ska jag göra lite grejer för mina fötter som har blivit påverkade av brunutansolen och spruckit osv... suck.

Bilder från dagen kommer imrn!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde ni på plattan förut?

2009-04-04 @ 03:02:30

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0