Sköt ditt ..

.. så sköter jag mitt!

Jag blir verkligen så himla sur på folk som måste lässa sig i hela tiden. Som t.ex. ringde min fotbollstränare mig för en stunds sedan och frågadde varför jg inte kom på träningen, fast jag hade skickat ett sms där det stod att jag var sjuk. Men sen fick jag reda på att det var någon/några som hade sagt till honom att jag inte var sjuk utan bara hade sagt det till honom för att skippa träningen. Hallå, jag var ju hemma från skolan idag?

En annan grej jag verkligen stör mig på är när folk ger en massa kommentarer. En gång för ungefär ett halvår sedan hade jag på mig ett par jeans med hål i. Och det första jag fick höra när jag kom till skolan var: "Della, dina jeans ser väldigt horiga ut". Sedan dess har jag inte använt dom jeansen trors att det var mina favorit jeans..

Och idag när en kille i min klass loggade min på msn skrev han: '' Hej skolkare'', när jag frågade varför sa han att jag var sjuk varannan dag. Men jag höll faktiskt på att svimma imorse!

Jg tror nog att dom flesta tycker som jag. Så ni som håller på såhär, sluta, sköt erat eget liv!

Kommentarer
Postat av: jossan

della skit i alla, o ha på dig jeansen ändå! dom kan fan ta sig :D för du e finast iaf. men jag ftr. älskardig

2009-04-03 @ 20:07:49
URL: http://jmehta.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0