Trött ?

Ja, som jag hade skrivit i ett tidigare inlägg att jag skulle hem till Mimmi blev det inte så.

Just nu sitter jag i min säng och ska snart ta bort mitt smink och kanske hämta en film, men vi får se. Idag (asso söndag) ska jag troligtvis sva med lyckopillret Vanessa! Ska kanske också till täby c eller stinsen med henne. Trevligt.

Är verkligen i stort behov av pengar nu! Så fort jag få pengar gör jag slut på dem. Men det ska ändras på nu! (försöka kan man alltid ). Ska ockå försöka tjäna ihop pengar. Får se hur det går med det.



Maria Lundqvist, du förstår nog inte hur mycket jag saknar dig. Allt vi hade tillsammans. Vi båda har förändrats otroligt mycket. Men jag vill tillbka till det hära. Du betydde och kommer alltid betyda världen för mig. Tack för allt.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0