Utkast: Ätligen hemma ...

Ätligen hemma verkligen, eller ja, jag kom hem idag. Men jag har inte skrivigt. Haha.

Men dagen har spenderas med Jossan. Vi åkte först till söder, gick runt lite och försökte hitta en affär. Sen gick vi till en gata med as mycket affärer. Har ni vart inne och kollat rean på GIna eller? Helt sjukt, jeansleggings för 29.
Sen gick vi till ung08, ska dit imorgon igen. Sen skulle vi till Täby och på vägen dit träffade vi vår tränare Ubbe. (inte dotties pappa! (;  ) och sen åkte vi hem till var sitt håll.

Min data segar som tusan så det tar år att ladda in bilderna.


Ja.. ni kanske förstår själva?

Kommentarer
Postat av: Dottti

della din bajskorv

2009-08-12 @ 18:06:32

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0