Förlåt...

... för dålig bloggning, tyvärr så har det blivigt så.

Igår var jag med olika personen oh sen sov jag med mimmi och vickan. Jag älskar er så otroligt mycket tjejer. Bättre finnns det inte.
Imorse vaknade jag och V vid halv nio men M sov typ till 11, vi hann äta och fixa oss innan hon vaknade typ. Sedan blev det täby där jag köpte en massa nya örhängen och nytt diadem. Kevin kom också.
V & K åkte till mörby medans jag och M åkte till M för att fixa med mina saker som var där. Sedan åkte vi till mörby också Träffade många lurifaxxer där. Bland annat Cornelia. Du, tack för allt verklligen, jag älskar dig.

Nu sitter jag i min säng och packar det sista till imorgon, för då ska jag till fjällen. Typ björnrike om någon mer ska dit så kan ni slå en pling. Åker klockan 7 imorgon bitti så jag måste somna tidigt men det blir inte sås vårt för jag är jätte trött nu. Kommer nås på luren hela tiden.

VIKTIGT: har en ny mobil (andreaS gamla) så alla måste skicka sitt nummer till mig eftersom jag inte har några på den.



Kommentarer
Postat av: hanna

0762456532

2009-03-04 @ 07:19:47
URL: http://hannaplanell.blogg.se/
Postat av: d

men hanna då, ditt nummer har jag ju redan :)

2009-03-04 @ 18:20:32
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0