frisk?

Jippie, börjar bli frisk nu! Lättnad verkligen. Men kommer inte träna något fram till fjällen. Och imrn i skolan har vi vinterdag. Vilket betyder att vi ska vara ute hela dagen och eftersom jag inte är helt frisk så kanske jag skippar det. Jaja vi får se.

Fett läskigt på playahead, om ni kollar i min GB så är dom senaste inläggen  från en massa mysko gubbar. Har tagigt bort några men det finns kvar. Dom frågar typ om msn och så. Men nono.

Håller på att packa till fjällen nu, eller nej det gör jag inte, men jag lurar mig själv att jag gör det och så skriver jag dett och är inne på facebook och playahead. Roligt liv, eller hur? Nej.

Förlåt för jag inte har tagigt några bilder om senaste dagarna. Men jag har inte orkat. Faktiskt. Och några bilder på mig blir det verkligen inte. Jag sitter här i pyamas, nej tack! Haha.
Ska fortsätta koll runt lite nu.
Ajuste, blondinbella ni vet som har sin blogg har också en annan hemsida som heter bellme och idag så säljer hon en tunika från gul & blå som jag tänkte köpa när jag var där. Får se om den blir min ikväll.
Pussar

Kommentarer
Postat av: F

fan vad läskigt! hoppas inte de hittar min pea :S

2009-02-26 @ 19:27:18
URL: http://feyeas.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0