Skolval.

Japp, nu börjr det närma sig för skolval åt mig. Till sjuan dårå. Det blir att välja mellan Friberga, Mörby och Sammis. -har faktiskt inte en endaste aning om vilken skola jag ska välja. Men jag tror faktiskt det blir mellan F och S. Men just nu orkar jag inte tänka på det.

Idag var det väl som en vanlig måndag? Eller, i morse var jag tvungen att göra om mitt glosförhör från i fredags. Inte bra gick det idag heller. 9,5 av 17 tror jag det var. Usch vad dålig jag är på att plugga. Men jag ska bättra mig, ett nyårslöfte faktiskt. Resten av skoldagen hände det väl inte så mycket.
Efter skolan åkte jag till mina trummor, spelade en låt som heter Crying. Sedan var det vidare till fotbollen som börjar klockan fyra, riktigt tidigt, men jag hann nästan. Var tvungen att byta om på bussen, eller byta om och byta om, sätta på mig benskydd.
Träningen slutade kvart över fem, och sammis öppethus började halv sex. Louises mamma kom och hämtade oss på IP för tt sen åka till sammis. Det var verkligen inte långt.

På sammis träffade jag en massa gussar, haha. Jag och vickan och hanna hade det lite roligt med semlor, sen förföljde jag och vockan några olika personer. Trevligt.
Victoria , jag älskar dig tvilling, dagisbästis.

Nu, ska jag göra läxor till imorgon, om vi har några? Glömsk som jag är håller jag inte koll på sådant.
Dagens outfit blev, vitt linne mq, brunt linne hm, blåa jeans cheap monday, grå kofta gina tricot.
Inga bilder togs idag, skriver mer imrn.
Puss & Hej,

D&V i sommras : ' D

Kommentarer
Postat av: hanna

en röst för mörby !!! , bara för att jag känner lite roligt folk som går där x''D

2009-02-03 @ 14:49:57
URL: http://hannaplanell.blogg.se/
Postat av: cornelia

byt till friberga ;)

fett gulliga på bilden (a) <3

2009-02-04 @ 19:52:39
URL: http://corneliat.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0