Täby

Hej bloggen, torsdag idag. Började dagen med att bråka med pappa om ett par skor. Det hela slutade med att v9i båda satte oss i bilen pch var helt tysta och jag kom 10 minuter försent till skolan. Idag hade vi fritluftdag. Började 8.30 med en samling på skolgården sedan bar det av mot sätra äng till isen där vi skulle pimpla. Usch vad det var tråkigt. När jag anmälde mig till att pimpla visste jag inte vad det var. Men eftersom alla mina kompisar anmälde sig till det gjorde jag också det. Mest var jag med sophie och vanessa. Trevliga små prickar det. Vi frös så mycket så vi fick gå hem till sophie som bor precis där. Och hemma hos henne gjorde vi mackor och oboj. Sedan gick vi hem till mig också typ några timmar senare och hämtade en pulka, eller snowslider. Haha. Som vi gled på isen med och nedför en backe.¨Fick sluta vid 1, härligt. Sedan bar det av till Sophie och sedan Andrea för att dom skulle byta kläder. Vidare till mörby för att möta Cornelia och Frida och sedan till täby. Köpte en ny tröja från gina tricot med engelska flaggan på typ. Och trosor och linnen. Trevligttrevligt. Nu sitter jag hemma och gör inte så mycket, eller jo jag gör ett prov till mig själv på datan som jag ska testa på mig själv sen. Har spanska prov imrn. Kan det mesta för en gångs skull. Förlåt för inga bilder men de tkommer sen när jag har min dator. Sitter vid broderns nu eftersom han har min. Något spel fungerade inte på denna utan bara på min. Haha. Föresten så suger hanns data och min äger så jag fattar varför han ville byta. Menmen, skriver mer imrn, puyss & hej leverpastej är äckligt. :)

Kommentarer
Postat av: amanda

har också tänkt köpa den tröjan, den är jätte fin :D <3

2009-02-21 @ 15:23:18
URL: http://soderlindaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mera della ;DDDDD

2009-02-21 @ 17:06:04

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0