tandläkaren

Jappp, nu sitter jag hemma oh väntar på att riset ska koka. pappa sitter vi bordet och äter. Ska snart iväg till tandläkaren men jag ville äta hemma så jag fick göra det. Hos tandläkaren ska jag dra ut en tand. Jag är fett rädd för tandläkaren och ska dit igen på fredag nästa vecka. Fredagen den 13onde.
Efter tandis blir det till danderydsvällen och åka skridskor med klassen. Sedan hem och sedn träna.
Ett kort inlägg blev detta, lägger in bilder på gårdagens klädsel också. :

observera att mina ben ser jätte tjocka ut.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Della förfan, dina ben ser nt alls tjocka ut ! säg nt att du är tjock gumman. haha, älskar dig <3

Postat av: amanda

Nej men gud Della din lilla pinne! Säg inte att du ser tjock ut du är as smal! <3

2009-02-16 @ 09:09:36
URL: http://soderlindaren.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0