tevetittande och dator

ja, rubriken talar om det mesta..
Sitter och tittar på nu eller aldrig på barnkanalen tror jag der är. Har ont i min tand och mun nu och så får jag inte träna idag sa tandläkaren. Suck. Men jag ska duscha och färga (tona) håret sen. Mamma gillar typ inte att jag gör det så jag kommer inte få tona eller färga det innan höst terminen. Suck igen. Så det får bli blont efter sommaren, eller mellanblont.
 
Snart ska jag gå och göra en milksake åt mig själv, en med glass och mjölk i. Riktig onyttig ska jag vara. Haha. Men jag får inte ät förrens ikväll typ oh jag är vrålhungrig verkligen.


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0