Tillbaka

Hej igen bloggen + läsare. Såg på kommertarerna att det var några som läste bloggen varje dag, och det förvånar mig lite med tanke på kommentar mängden? Börjar blogga nu igen. Efter min bloggpaus, som ite var så jätte lång. Har vrt nära att sätta mig vid bloggen några gånger. Ska också göra om designen så det blir en liten nystart. 

 Men i alla fall. Är hemma idag och var det igår med. Förskyld. Men jag har tur på sätt och vis, att jag får det nu, och inte om en vecka när det är sportlov. För det är faktiskt om en vecka.

Just nu sitter jag och chattar med Mimi fårn min innebandy på msn och lyssnar på MTV. Klockan är drygt nio och jag har redan vart uppe i en timme.

Dagens göra:
Plugga till spanskan på fredag.
Plugga till engelskan på fredag.
Städa rummet.
Börja packa till fjällen.
Ändra designen.

Massa mer är det säkert. Men inget som jag har kommit på nu.

Och för er som inte visste det så i fredags (den trettonde) fick jg min tandställning. Jag trivs verkligen inte i den men jag får vänja mig. Ska ha den i ett och ett halvt år, två år om jag tuggar tuggummi eller så..

Men nu ska jag fortsätta kolla på teve.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: nina

åh gud, hur känns det att ha tandstälningen ?

tell me, ska få i mars typ (:

2009-02-17 @ 18:24:19

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0