tonat håret..

.. ja, nu är det klart. Det var en färg som var typ mörkblond, men det blev mörkbrunt istället? Men fint blev det iaf. Bilder får ni någon annan gång, imorgon tror jag. Eller vet nästan, eftersom jag inte nu har hittat på något att gör så blir det nog en del dator och blogg för mig?

Sitter just nu och tittar på teve och pratar med diverse på msn. Ska snart gå och hämta chips. Jag känner mig verkligen jätte onyttig idag. usch, så har jag inte tränat något heller. Usch igen.

Saknar fyron - maria, johanna, della & sophie - så otroligt mycket nu. Jag klarar mig inte utn er tjejer.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0