tråkigt

Gråtit tills tårarna gick över i skratt: yesbox
Skrattat tills jag börjat gråta: många gånger
Fått ont för jag skrattat så mycket: oftast
Blivit svullen om ögonen för jag gråtit så mycket: ja...
Gråtit mig till sömns: ja..
Skrattat mig till sömns: hahah nej? eller jag tror inte det, skulle inte förvåna mig om jag har gjort det.
Förlåtit någon som inte är värd min förlåtelse: m
Blivit förlåten trots att jag inte var värd det: a. tack för det
Svikt en vän: förlåt!
Blivit svikt av en vän: för många gånger
Förlorat en nära stående: a
Vart otrogen mot någon: nej!
Blivit utnyttjad: ja, tyvärr
Någon har vart otrogen mot mig: nej
Fått någon att vara otrogen: tror inte det
Drömt något som slagit in: kanske, kommer inte ihåg
Drömt sexuellt om en kompis pojk/flickvän: haha yes
Drömt sexuellt om någon: jarå
Blivit av med oskulden: nej
Haft sex på fyllan: nej
Haft sex på en allmän plats: nej
Kysst en okänd: a
Blivit kysst av en okänd: a
Någon har trott att jag var någon annan: hm ja.
Blivit missförstådd på ett pinsamt sätt: haha a,
Missförstått någon annan på ett pinsamt sätt: yes
Skämt ut mig: hahah , det händer varje dag
Sett någon annan skämma ut sig: haha jaa.
Skämt ut en kompis: yees
Blivit utskämd pga en kompis: ja det med
Slängt ut någon ur mitt hem: yepp
Blivit utslängd från någon: faktiskt
Lyft någon upp-och-ner: typ alla småbarn?
Jag har själv blivit lyft upp-och-ner: jarå
Gått ut med en tröja ut-och-in av misstag: har hänt
Glömt att ta på mig underkläder när jag skulle ut: nejs
Blivit busted av mina föräldrar; beror på vad?
Fått en smäll på käften: a
Slagit någon på käften:  oohyes!
Blivit slagen i magen med knytnäven: ja
Slagit någon i magen med knytnäven: oops, a
Kallat någon hora: ni förtjänar det
Blivit kallad hora: a
Gett någon smeknamn pga saker den gjort: haha, ja!
Fått smeknamn för saker jag gjort: haha ja
Hatat min mamma: mjo..
Vart hatat av min egen mamma: tror inte det.
Blivit älskad: jaa!
Älskat någon: ja, många..
Vart kär i någon som inte var kär i mig: tyvärr
Någon som jag inte var kär i har vart kär i mig: jarå
Blivit dumpad: ja.
Dumpat någon: jaa!
Sovit i samma säng som mer än 4 pers: hihi yes.
Hört någon prata i sömnen: haha många.
Fått höra av andra att jag pratar i sömnen: a
Sett eller hört någon gråta i sömnen: naej
Sett eller hört någon skratta i sömnen: ha
Någon har sett mig gråta i sömnen: haha vendela
Någon har sett mig skratta i sömnen: ingen aning.
Skaffat mig ovänner av ingen anledning: m
Blivit hatad av ingen anledning: det har hänt
Någon har hatat mig: a
Jag har hatat någon: yees
Jag har varit avundsjuk/svartsjuk på någon: åh ja!
Någon har varit avundsjuk/svartsjuk på mig: ja
Varit vän med någon för att bli populär: nej, varför lixom?
Någon har utnyttjat mig för att bli populär: det har hänt.
Gjort mig själv illa med flit: ångrar
Blivit sårad: ja
Sårat någon annan: förlåt i så fall.
Skadat någon annan fysiskt: a
Blivit skadad av någon annan fysiskt: a
Bråkat med någon genom datorn: det har hänt
Bråkat med någon i telefon: räkna mamma?
Fått ovänner för att jag stått för vad jag tycker: ja!
Blivit ovän med någon för att den inte tycker som jag:  jeepp
Vart tvungen att ha sista ordet:  haha ohja.
Jag hart haft en tvångstanke: ah
Jag vill bli kändis: vill? är.
Jag vill operera mig: har fobier for doktorn och tandlakaren
Jag har piercingar ; orhange ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga, ofta du dricker, du går i 6an? du skrev inte det i dethär inlägget men i tidigare inlägg har du skrivit det! och har du vart full isåfall? ;)

2009-02-18 @ 19:21:08
Postat av: olivia

2009-02-19 @ 16:55:48
URL: http://hnriksson.blogg.se/
Postat av: olivia

2009-02-19 @ 16:55:49
URL: http://hnriksson.blogg.se/
Postat av: olivia

2009-02-19 @ 16:55:49
URL: http://hnriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem förtjänar att bli kallad hora ?

2009-02-19 @ 16:56:59
Postat av: Anonym

du som är så jävla omogen. della dricker inte, och även om hon skulle gjort det/provat det så är hon ingen jävla "fjortis" som dricker och röker varenda jävla helg som vissa gör, della är en jättefin & snäll person, som jag gillar för den hon är

2009-02-19 @ 18:48:31
Postat av: Anonym

anonym 1: Nej jag dricker inte. Jag har prövat någon gång, och nej jag har ointe blivit full.



anonym 2: Jag tyckte att hon förtjänade det. På grund av en sak som hon hade gjort. Det är nog den enda gången jag har vart seriös och kallat någon det.



anonym 3: Tack, vem du än är, & blir glad över att du gilalar mig för den jag är.

2009-02-19 @ 20:35:23
Postat av: Anonym

nej jag bara undrade eftersom att du skrev det ;) "dicker du? - sometimes "

2009-02-19 @ 20:58:32
Postat av: nooooormaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan (:

Jag vill bli kändis: vill? är

HAHAH fan klockren XD

2009-03-06 @ 19:43:41
Postat av: della

haha sam, skönast

2009-03-07 @ 10:54:01
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0