2008 del 1

Tänkte skriva lite om året som har gått.

_________________________________________

Januari
Nyårs aftonen firades med bästavän Sophie, och vi kom varann närmare den natten. Umgicks också med Johanna, Jill och Emma för första gången. Maria hade jag vart med innan. Var också på Åland mes fotbollslaget, en resa jag aldrig någonsin glömmer. Var lite wannabe fjortis..  Annars kommer jag inte iihåg så mycket från januari, nästan inga bilder finns heller eftersom dom flesta är raderade..

vi skrev i snön på nyår.

ett collage som jag gjorde om åland.

______________________________________________

Februari

I februar träffade jag och Sophie Mimmi och började umgås med henne.Bråkade lite med Maria & Johanna. Det hela ledde till att Sophie och Mimmi gick sin väg, tillsammans, och jag min egna, ensam. Började bråka med Sophie väldigt mycket och sökte tröst hos Johanna, Maria och Jessica. tjejer tack för att ni fanns där för mig hela tiden. Har dock inga bilder eftersom det inte togs så många.
____________________________________________

Mars

Började umgås mer och mer med äldre personer, ledde till både bra och dåliga saker. I slutet av mars blev jag och Sophie vänner igen. Johanna blev min bästavän och hon var ett enormt stöd för mig. Blev också kompis med Victoria igen, tack för det. Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Mådde väldigt dåligt. Kommer inte ihåg så mycket mer, och finns inte heller några bilder tyvärr.

___________________________________________

April

I april hände det saker. Födelsedagen såklart som firades med tårta och god mat. Hade även gymnastig (EG) den dagen och åt tårta där med Sofia och Andrea. Victoria min egna tvilling fyller ockå år på samma dag visade det sig. Bråkade med sophie igen men vi hittade tillbaka till varandra, något som jag inte ångrar idag. Skapade fyron Jag Sophie Maria Johanna. Mådde dåligt vissa perioder av måånaden.

umgicks med vickan, btw: gammal bild och ihoptryckt och min arm ser cepe ut..

fyro

d&s

tårt ätande i omklädnings rum med sofia och andrea

_________________________________________________

Det här tog mer tid än vad jag hade, skriver mer en annan gång.

Kommentarer
Postat av: anonym

lite wnb ? hela året

2009-01-07 @ 19:46:10
Postat av: della

skaffa dig ett liv istället för att klaga på mitt ?

2009-01-10 @ 10:31:49
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0