dagen

Ja, sitter just nu i mitt kök och har otroliiiigt tråkit. Är ensam hemma, men mamma kommer aldeles strx hoppas jag. idag har jg vart  i skolan. Tråkit som vanligt men ännu tråkigare pga min nya plats. Går inte in på några detaljer, men du vet att jag hatar dig. Snart är det val inför sjuan också. Vet inte vilken skola jag ska välja. Blir ett svårt val för mig faktiskt. Friberg, Samis, Mörby eller Skarpäng. Ja, Skaräng har ju redan fått sina klassen dom ska ha fram till nian, men några av mina bästavänner går där. Jag har faktiskt funderat en hel del på vad jag ska välja. Men vet fortfarande inte.
Orkar verkligen inte med min skol längre. Men tack till sophie som alltid finns där för mig. Och sen hatar jg verkligen alla flska äckliga ungar i min skola som säjer att dom finns där men sen när man väl behöver dom finns dom inte. Förstår mig inte på dom...
Sen är jag otroligt ur på Fredrik, tyvärr. Eftersom vi har kommit varann jätte nära dom senaste månaderna. Tack för att du har ställt upp för mig och att jag har kunnat prata med dig, men jag antar att det inte blir något mer av det.
Var också med sophie idag, vi var inne på playahead och åt macka och hade det myigt.
Pok/ dells

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka falska äckliga ungar är det du menar igentligen?

2009-01-13 @ 19:03:44
Postat av: a

vilka falska äckliga ungar är det du menar igentligen?

2009-01-13 @ 19:05:59

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0