Detta fält måste fyllas i, tydligen

Hej igen, ingen bra uppdatering dom senaste dagarna, tyvärr. Men försov mig imorse till kvart över sju. Suck, hade en kvart på mig att göra mig iordning. Men jag hann ändå till bussen.
Idag i skolan hände det inte så mycket. En vanligt torsdag. Men på rasten började Nisse och Niklas bråka, haha alla trode dom var eriösa men det var dom typ inte. På idrotten gick jag, Sophie, Andre och Frida och power walkade. (stavning) Jaja, så mycker power vet jag inte om det blev men i alla fall.

Skulle tränat ikväll men eftersom jag har världens huvudvärk kan jag inte det. Bajs verkligen. Har inte tränat sen åland. Eftersom jag ahr vart förkyld osv. Riktigt tråkit. Börjar komma ur form nu, eftersom jag tränar 4-5 gånger varje vecka och inte har gjort det nu på ett tag.

Dagens outfit blev m´cheap monday jeans, hm linne, svart hm tröja från herr avdelningen.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0