en till

[x] Har ett smeknamn
[  ] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft en vän
[x] Har gått på simskola
[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta

[  ] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[x]Har färgat håret 2 gånger eller mer

[x] varit kär
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[x] pussat med någon av samma kön
[x] älskar eller saknar någon just nu
[x] Har tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het
[ ] hånglat med minst 5 pers på en kväll
[x] pussat någon

[x] Jag har mobil
[  ] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[x] Tar tuggummi eller halstabletter
[x] Dansat på mitt rum
[x] Hoppat från en brygga
[x] Rullat ner från en pulkabacke


27½ XD

0 - 15 - Du är tönt!
16 - 21 - Du är normal!
22-33 - Du är ball! 

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0