haha

Gör detta testet, annars kommer du få otur under hela 2009.

Under 2008 har jag :

[x] du har hittat ny musik du gillar.
[x] du har fått nya kompisar.
[x] du har varit utomlands.
[x] du har varit ledsen.
[x] du har velat dö.
[x] du har varit glad.
[x] du har druckit alkohol.
[x] du har blivit kär.
[x] du har känt dig sviken.
[x] du har känt som att ingen har sett dig.
[x] du har suttit vid datorn mer än innan.
[  ] du har skrivit en låt.
[x] du har känt hat.
[x] du har varit "sjuk".
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat.
[x] du har bråkat med dina föräldrar.
[x] någon har sagt att du är snygg.
[x] du har bråkat med din älskling/kompis.
[x] du har strulat med en främling
[  ] du har strulat med en av samma kön.
[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag.
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv.
[x] du har kallat någon hora/slampa.
[x] du har pissat utomhus.
[x] du har slagit någon.
[  ] du har spytt.
[  ] du har knarkat.
[x] du har sovit i motsatta könets säng.
[x] du har strulat med någon av motsatt kön.
[x] du har raggat på främlingar .


hahahahhahahhahaahhahah


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du har gjort allt det där. du är liten, okej? lek inte 17åring.

2009-01-25 @ 14:28:22
Postat av: della

men herre jesus, jag leker inte 17åring, du känner inte mig, döm mig inte.

2009-01-25 @ 18:32:21
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0