haha en till

ÄR DU BEROENDE AV DIN MOBIL?

var ligger din telefon när du sover?
- i hnden eller i sängen
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? -  aldrig
hur känns det när du inte har din telefon på dig? - får panik eftersom jag tror att jag har tappat den
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? - haha , nej , men telefonberoende.
hur många samtalsminuter har du ringt? - hm, jag vet inte. 
hur många telefoner har du haft det senaste året? - en, det har nyss börjat, men förra fyra
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? - ja
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? -  "haft träning o har skit tråk xD <3"
vad står de i de senaste skickade sms:et?  "=)<3"
vem är överst listan över missade samtal? -  privat nummer
vem är 6a på listan över mottagna samtal? -  pappsen jobb
vem är 2a på listan över uppringda nummer? - skåpbilen <3
har du som bakgrunds bild? - en liten gullig innebandyspelande pojke.
hur  mkt batteri har du?  - fullt
vem är 8 på din kontakt lista? - bella <3
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? -gabriel
vad heter din mobil, som bluethooth namn? - korv
den bästa låten på din mobil? - alla suger
den sämsta låten på din mobil?
 - alla
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? - nissepisse på bussen
hur mkt är klockan när du gör detta? - 20:22

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0