hemma kväll

Jadu, en hemma kväll blir det för mig. Med sour cream & onion chips och sour cream & onion dip och SATC filmen. Det är kärlek. Jag är helt förälskad i den filmen verkligen. Kan den nästan helt utan till eftersom jag har sett den runt 30 gånger nu. Och chipsen är underbara. Så det blir nog en lyckad kväll även fast jag är jätte förskyld.

Idag har jag inte gjort så mycket. Först var jag på fribergas öpet hus som jag redan har skrivigt om. Sen vid fem tiden åkte jag och min familj till Åkersberga där min bror skulle spela match. Dom spelade faktiskt bra idag, men förlorade med 6-3. Bror min gjorde ett mål.

Dagens outfit blev jeans leggins ; gina tricot , svart tröja med tryck ; MQ , vit tröja blue print ; MQ
Har dock inte tagit några bilder idag, men min kamera är trasig så jag lånar mammas och hon anvönder den ibland. Men jag hade tänkt att ta lite bilder snart så ni ska få se på min nya tröja som mamma köpte till mig igår.

Imorgon ska jag åka till täby centrum med min familj, eftersom min bror ska till Åre med skolan den lyckoosten och behöver köpa lite saker. Ska försöka tigga till mig lite kläder tvåler m.m. därifrån. Det är toppenkul att åka och hanla med pappa, för man får så mycket saker då. Med mamma får man också massa saker. Och det bästa är; allt är gratis.



ciao
XXX
della

Kommentarer
Postat av: Anonym

no sweety, all is'nt about you

2009-01-24 @ 23:42:54

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0