hemma

Ja , nu sitter jag i mammas och pappas säng och tittar på teve, idag igen.
Hade otroligt ont i huvet så jag gick hem efter svenskan. Runt tio över elva. Gick ingen buss så jag fick gå hela vägen hem, och med mitt onda knä gik det inte bra. Har sovit lite också och ska snart fixa en kopp ten till mig själv.
Klassfest ikväll också, kommer troligtvis gå, haha.
Idag i skolan var några elever från Mörbyskolan och deras ena gympa lärare där. Dom pratade om sin skola. En sak som jag gillar, är att man inte väljer inriktning där. Och i Friberga gör man det. Och jag orkar inte åka till djursholm eller täby för att gå i ngn annan skola.
Men vi får se vad jag väljer, ett annat plus är att mörby har lite resor och events .
Jaja , nu ska jag leta efter lite fina möbler till mitt rum . Haha, jag ska fantisera.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0