kväll

Idag har jag vart och sett i taket lyser stjärnorna. Ligger på min topp tre lista över filmer just nu. Jag tycker den var jätte bra verekligen. Såg den med Ebba Sonya och Sophie. Innan filmen skulle börja hörde jag någon ropa Della, och så satt issa framför oss. Trevligt. Mitt i det sorligaste i filmen började jag gråta och sen tittade jag på Sophie sonm också grät, och hon ser så otroligt rolig ut när hon gråter så jag var tvungen att skratta. Sen började Ebba och Sonya också skratta.
Nu ikväll skulle jag sovit med E och Sonya men E kunde inte så det blir jag och sonya, trevligt.
Ska titta på skräckis nu med lyckopillret Sonya , som heter ; The life b4 her eyes typ.
Skriver kanske mer ikväll men vi får se.
Puss

bild på Andrea och Sofia och tårtan på min födelsedag förra året.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Frågestund är öppen nu! Har du något på hjärtat så passa på! :)

2009-02-01 @ 00:14:01
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: hanna

hej della gumman (: hur är det med dej annars (: kolla in min blogg och varför inte släng in en kommentar. saknar dej lilsis <33

2009-02-01 @ 08:17:42
URL: http://hannaplanell.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0