mamma mia

Hejsan alla söta.
Idag har det vart en rolig dag. Bytte platser , JIHO. Jag och sophie fick bestämma platserna, vi satte oss såklart brevid varann. Haha. dom blev faktiskt as bra.
På spanskar där jag och Beata sitter breve varann oftast, fick vi tillbaka våra läxförhör från i FRedags och jag hade alla rätt, och der kompiska var att jag inte kunde ngt utan hae bara tittat på beata, och beata fick 27/35 rätt. jaru, så kn det gå. Men sen betämde våran lärare att vi inte fick sitta breve varann eftersom vi inte hänger med, anser hon. 

Efterskolan gick jag och beata hem till beata för att titta på OTH , trode jag.. Men nej, så blev det inte. Hon skulle på sin piano och tvingade mig att gå ut med hennes hund. Så jag var tvungen att stå ute i kylan i typ några år. HAHA. Menmen , det var kite småkul med hennes hund. Sen blev det OTH , jippe, och efter det kom pappa och hämtade mig och så åkte jag hem för att göra läxor.
Min bror är i Åre med sin skola och det betyder att jag kn ta alla hanns kläder utan att han dampar. Trevligt trelvigt.

Ska snart gå och städa mitt rum, för det är katastrof där nu.
slänger in en bild på ursnygga Chad Michael Murray


Kommentarer
Postat av: beata

haha du kunde ha kommit in till mitt piano, om du inte va rädd för min lärare ;P

2009-01-29 @ 20:35:30
URL: http://blondb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0