new stuff

Ja , jag har provat en ny sak här i data världen.
Nämligen gratismode (tryck), en sida som man blir medlem å, värvar komisar, och samlar poäng för att senare få hem gratis present kort m.m. Vet inte om det unkar med det verkr det göra.
Idag har jag vart å öppet hus på friberga. Träffade lite folk där.
edan igår ver det klass fest, ingen bild där ifrån eftersom jag inte hade med kameran och efter klassfesten var det vidare till galaxen. Ja , alla kanske tror att galaxen är värsta wnb stället, men det äre inte.
Men nu sitter jag hemma i köket och äter godis :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka träffa du på gx då ? :D

2009-01-28 @ 17:44:30

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0