skridskor och snö

Idag var det skola för min del. Fast jag inte alls var frisk. Men jag var tvungen att gå eftersom jag hade matteprov. HOppas verkligen tt det gick bra, men det känns inte om det. Men bra gick det däremot på min so prov. Hade ett förra veckn och ett i tisdags. Fick alla rätt på båda. Stolt över mig själv måste jag faktiskt få säja eftersom det inte är ofta jag får det längre. Men efter provet var jag tvungen att gå ner till skolsyster eftersom jag hade sån huvuvärk igen. På idrotten var det skridskor. Och jg och Sophie suger verkligen på skriskor, haha. Så det blev en upplevelse.
Efter skolan skulle jag till michis skola och träffa henne , oh frida skulle dit och träffa ngn annan. Så vi hade lite sällskap. Det var riktigt trevligt, vi köpte godis. Och hade riktigt trevligt. Vi köpte godis. Sedan slutade Michis och vi drog hem till hennes pappa. Sedan vidare till hennes mamma, vi gjorde väl inte så jätte mkt, förutom att prata om allt mellan himmel och jord typ. Mysigt med finaste michis iaf.
Har prec städt mitt rum eftersom min städare kommer imrn. Och imrn är det också klass fest, bowling, ännu en sak som jag ä verkligen bäääääääääääääst på, lovar. haha. Lilla jag orkar typ inte ens lyfta en bowlingboll.
Och efter det är det yttligre en fest. Trevligt eftersom jag älskar fester.
Jaja , men snart ska jag sminka av mig, tog inga bilder idag så lägger in en gammal.

della och vendela vaknar upp  på studsmattan sommaren 08' i miss u hun
ciao
della

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0