Storvreta innebandycup 08/09

Har preis kommit hem från en innebandy cup, en v sveriges störta till och med. Berättar lite kortfattat vad som har hänt.
Söndag:

Skulle samlas klockan åtta på morgonen i Vallatorp eller nåt sånt. Så det var att gå upp tidigt. Första matchen spelade vi mot TIS 97:or. Vi vann men jag kommer inte ihåg med hur mycket. Sedan bar det av till hotellet för att fixa rummen. Jag fick sova med Sofia och Ida! Jätte bra rum verkligen! Sedan halv sex skulle jag spela match igen. Vann den med men kommer inte ihåg med hur mycket och mot vilka. Det andra laget spelade också och vann dom med. (vi var uppdelade i två lag) träffade nisse och dom när jag tittade på dom andra. sedan klockan tio på kvällen spelade dom igen och spelade lika. Och gissa vilka som spelar innan? Jo DSK p-96! Haha. Dom vann också. Så nu har man sett dom spela också.
Måndag:
Match på morgonen igen men som tur var spelade inte jag, dom spelade lika. Sen klockan ett spelade jag och vi vann. Hade spelat obesegrat genom grupp spelet och vann gruppen. Dom andra spelade efter oss och spelade lika igen, men gick vidare till kvarts. Klockan nio på kvällen spelade dom kvarts final och vann den och vi spelade semifinal och förlorade. Eftersom jag är jätte dålig förlorare och blir as sur så var jag verkligen på jätte dåligt humör resten av den kvällen. Men matchen slutade elva så vi var jätte trätta alla efter det.
Tisdag:
Dom andra skulle spela klockan åtta! Så vi skulle upp klockan halv sju! Och vi hade somnat vid två typ -.- Men dom förlorade sin semi final också så vi kom två i både lätt & svår. Jag stannade och tittade på finalerna med några andra och i bilen på väg hem somnade vi alla (jag emma och disa).
Mellan matcherna spelade vi teve spel, tittade på film och hade allmänt mysigt.
puss och kram


Kommentarer
Postat av: jossan

vi kom 3a * .. sämre. usch & fuck bele ! :P <3

2009-01-06 @ 15:14:35
URL: http://jmehta.blogg.se/
Postat av: della

ojdå , skrev fel.

vi kom trea (;

2009-01-06 @ 16:52:44
URL: http://drqb.blogg.se/
Postat av: s

haha a och vi var tvungna att gå upp kvart över sex -.- <3

2009-01-06 @ 17:04:35
Postat av: della

jaja, men jag kom inte ihåg så mycket ..

2009-01-07 @ 18:27:10
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0