svar

Här kommer svaren på frågorna hittills, men alla svarar jag inte på, eftersom det kan hända att några i min familj läser. Har inte heller publicerat kommentarerna.


har du strulat? Det har jag också gjort.

Hur många gånger? Tre gånger allt som allt.

är du kär? Ja, jag är kär. Tyvärr.

i vem i så fall? Det är inget jag lägger ut såhär, men dom flesta vet nog om det.

är du oskuld? Ja.

är du populär? Jag har en stor vänkrets, och många av dom gillar mig (hoppas jag).  så ja, jag skulle nog säja att jag är ganska populär.
 
varför bloggar du?
Därför att jag tycker det är roligt att dela med mig av mina känslor och vad jag tycker och tänker. Bloggen har blivigt en del av mitt liv nu. Att börja blogga är ett av de största stegen jag gjort i mitt liv, och också tyckt om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha många som gillar dig? inte!!

typ alla haatar dig! och tycker du är skitjobbig!!

2009-01-24 @ 01:05:41
Postat av: della

hej du anonyma människa, om typ alla hatar mig skulle jag inte ha några vänner, eller hur? och eftersom jag har vänner som faktiskt verkar gilla mig så hatar alla inte mig..

och det var en som hade frågat det, också anonym, det kanske var du? men jag skrev som jag trodde det var, men du och jag kanske har olika uppfattningar om saken.



och föresten, palla att du skriver anmnymt. du måste ju stå för det du tycker.

2009-01-24 @ 13:18:48
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0