tillbaka

Hemma från åland nu, skriver ett längre inlägg senare om hur det var osv. kamern har gått sönder också men det gjorde den på hemvägen men ska ta ut minneskortet och sätt i det i mammas kamera och sen laa upp. Men det enda problemet är att jag inte vet vart mammas kamera är ..
idag var det skola har jätte ont i huvet . och har hafft det hela dagen. Sophie var inte i skolan idag eftersom hon är jätte förskyld.. Så jag & Ebba & Beata flummade runt på kångrasten så otroligt mkt. Typ pratade om massa udda saker oh as garvade. Haha, på lunchen skulle jag torka borden.. och jag hatar dom där hinkarna trasorna låg i och då sa jag till ebba att hon skulle ta upp en trasa och krama ur den åt mig men hon vägrade så då sa vi till en mattant att hon skulle göra det istället och hino började prata om bebibajs, hahah :D var inte med på idrotten för jag är lite sjuk.
Sitter nu hemma och läser skvallertidning och ska snart koka te. Mumsmums, idag äre ne three hill också, har typ inte tittat på åratal eftersom mina träningar är samma tider...
lägger in bilder och sånt senare. Ha det br / della

Kommentarer
Postat av: s

ILY<3

2009-01-19 @ 20:02:34
Postat av: della

ily2 babygirl

2009-01-20 @ 15:35:54
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0