tjudelu

Har igentligen ingen lust alls att skriva men jag gör det ändå. Idag har jag vart med sophie och vi hade dettrevligt, förutom i slutet när vi började bråka med lite killar i skolan. Det är dels därför jag inte orkar skriv nu.
Men imorgon (fredag) taggar jag till ÅLAND!  bort från alla beskymmer i en helg :D
Dagens kläder idag blev iaf mjukis byxor vit tröja & persikofärgad tjocktröja .. inte så jätte fint kanske men jag hade brottom och ett tökit rum..
Skriver kanske senare ikväll , pok

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0