tröttare än tröttast

Just nu sitter jag i min säng och blickar ut över mitt ny städade rum, eller städat kan man kanske inte säja men det ser iaf bättre ut än innan. Dricker också annanas & apelsin jos. Och imrn börjar jag banta igen, eller banta och banta, men äta lite minde, och framförallt mindre godis och sånna saker. Får se hur det går, killarna i min klass tycker jag är sockerberoende men det ska det bli slut på.
Idag har det inte hänt så mkt. I skolan rökte några killar i min pararell klass gräs, haha fy fan vad äckligt det är. Men killarna i min skola är ju som dom är.. Efter skolan tog jag bussen hem och sedan skjutsade pappa mig till träningen. På träningen flummade vi mkt mkt. Det är trevligt, haha.
På fredag åker jag med mitt fotbollslag till grannlandets största ö, Åland. Vi kommer ha det bäst sm vanligt. Hahah.
Sam skrev prec till mig att hanns hund kom in till han och rapa och sen gick därifrån, så mkt betyder han för hanns hund. Haha :D
Dagens outfit blev (ingen bild) Svart/gröna jeans svart linne & grå kofta. Lite tråkigt menmen.

rummet innan städning,

ch efter xd
pok, snart kommer nog ny design

Kommentarer
Postat av: Anonym

rökte gräs ?

drogen ?

2009-01-14 @ 20:23:22
Postat av: della

haha , nejnej inte så. dom tog ett vass strå och tände el på den och sedan rökte dom på den. xd

2009-01-14 @ 20:39:21
URL: http://drqb.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt omoget, väx upp killar!

2009-01-15 @ 19:30:37

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0