yttligre en till

3 namn jag går under: Daniella, Della och Dellsan
3 saker som skrämmer mig: småkryp, vissa hundar och det mesta faktiskt
3 saker jag har på mig: jeans, linne och långärmad v-ringad tröja
3 sanningar: jag älskar verkligen att se på bio och gör det minst en gång per månad, är väldigt nojig om mittt utseende bla kan jag inte vis mig utan smink osv. och sen har jag en humor om nästan bara jag förstår mig på.
3 saker jag verkligen vill ha: bara tre? svårt val, men en pojkvän, nya skidor och allt ska bli bra

För 5 år sedan...
... var jag 7 år och Johanna hade inte flyttat, började i samma gympa grupp som Sophie och Andrea och Disa. Kommer inte ihåg så mycket mer.
För 3 år sedan...
.... var jag 9 år och gick sista året i Baldersskolan. Var tillsammans med martin då, tror jag. Kommr itne ihåg så mycket därifrån, johanna hade flyttat och martin, var ganska ensam tror jag.  

För 1 år sedan...
... gick jag i femman, bråkade just med Maria, Johanna, Jill och Emma, blev också kompis med Mimmi igen.

För 3 månader sedan...
...  var det oktober, bråkade med dom flesta i skolan, hade också nyligen blivigt kär i en kille, var också nästan höstlov, och på höstlovet åkte sopie iväg till usa, jag böev bättre kompis med nina igen och bråkade med mimmi och victoria.

Igår...
... var det onsdag, var med beata och gick ut med hennes hund, tittade på ine tree hill och hade otroligt mysigt.

Imorgon...
... är det fredag, slutar skolan 12:20 , spelar täby blixten på kvällen.

Om ett år...
... har jag gått första teminen i den nya skolan, fått en ny klass och börjat ett nytt liv. hoppas jag.


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0