visste du att..

o  Man tillbringar 6 månader av sitt liv inne på toaletten.

o  40 % av jordens befolkning tvättar inte händerna efter toalettbesök.

o  Kalle anka var förbjuden i Finland eftersom han inte bar några byxor.

o  En struts öga är större en dens hjärna


o  Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur.

o  Det är förbjudet att knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska.

o  Råttor kan inte spy.

o  Bara 1 av 100 män har över 23 cm lång snopp

o  Ordet "kuk" betyder "liten utväxt".

o  I vissa delstater i USA är det olagligt att fånga fisk med lasso.

o  Hamstrar kan ha sex ca 75 gånger/ dag

o  Visste du att man nyser i en hastighet av 160km/tim.

o  Du blinkar över 10 miljoner gånger per år.

o  En giraffpenis är nästan 120 cm lång.

o  Det finns fler kycklingar än människor.

har du lärt dig något nytt ?


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0