Dåligtdåligt.

Förlåt för dålig updatering, har verkligen inte haft tid.

Hittar inte kamerasladden så inga bilder blir det heller, eller jo en cepe dålig från min mobil kamera, VGA Camera.

Idag åkte jag med Sophie och Mimmi in till hötorget sen stack dom hem och jag strosade runt lite för mig själv. Sedan gick jag till mammas jobb vid tre. Dom hade kubbtunering. Så jag var med och mitt lag kom sist. Haha.

Kom hem för två timmar sen kanske och nu ska jag gå och lägga mig och kolla lite på en film i guess.


Mitt hår, lägg märke till att ena sidan är plattat och andra lockigt, fast jag plattade båda.

Dagens dresscode, Kjol HM, T-Shirt HM, Tjocktröja MQ.


Hörs imorgon när mer bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Jag såg Sophie igår! :O

Med någon kompis I think.. ;)

sv: jag har valt Sammis, där ä det typ inga inriktningar... sj? :)

2009-06-18 @ 08:46:19
URL: http://noescape.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0