Jag skriker inte..

.. På någon attraktion på Grönalund. Tänk dig att du sitter längst fram på en båt, och vart du är tittar så är det fullt med andra båtar, det är verkligen hur mycket vågor som helst och båten du sitter i flyger över varje våg, Då skriker jag. Så var det igår när vi skulle åka och kolla på Volvo Ocean Race. Min favorit, den röda med puma på (märket), vann såklart inte.

Min helg har vart hur kul som helst. Orkar inte berätta för er vad jag gjort mer än det här: Jag har vart med kompisar och sovit över och haft det mycket bättre än alla er.

Här kommer lite bilder.


Midsommar á la Runmarö.
En gång fjortis, alltid fjortis. Haha, driver.

Mer bilder finns, bara deet att kameran togg slut på atteriet under halva uppladdningen så hittade inga kul.


Kommentarer
Postat av: vendela

Härligt! :)

Saknar er jätte mycket, men jag kommer snart ut igen!



Love

2009-07-18 @ 11:38:11
URL: http://vendelasegen.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0