Nu drar jag!

Eller kanske inte så långt, men jag åker till mitt landställe, kanske mobilbloggar någondag, men skulle inte tro det. så ni får ta och klara er utan mig.

Ska packa det sista, även fast vi åker hem på söndag blir det två väskor fullproppade med saker. Jag är en sån som alltid packar för mycket.

Den senaste veckan har jag också vart i stan och shoppat på rean så här kommer några av mina inköp.

T-shirtar, 49kr styck på HM och Vero Moda.

Två koftor, 49kr Vero Moda resp. 79 kronor HM.

Oversizelinne 79kr HM.

Men nu ska jag ta och åka. Hörs av när jag kommer hem. Puss.

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Alltså det var typ nära kyrk... haha xD

ja ganska många, men de flesta har nog valt

Friberga, detsamma! :*

2009-06-18 @ 13:03:12
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag har lite frågor till dig..

vad tycker du om dom stora bloggarna, dvs blondinbelle, paow, dessie, kissie, kenza osv. Läser du dom?



skulle vara lite kul om du gjorde ett inlägg om dom.

Din blogg är bra :)

2009-06-22 @ 23:08:41

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0