Sista dagen!

Sitter nu i min skola, sista dagen här, föralltid. Fan vad jag kommer sakna klassen. En massa bilder togs igår under klassfesten och ennu mera kommer tas idag. Så ni måste vara förberedda på bilder sen.

Och ja, jag ska börja blogga igen, jag ska uppdatera varje dag, flera inlägg om dagen med mycket bilder. Anledningen till att jag inte gjort det den senaste veckan är att jag dels har tappat bort min kamera (nu har mamma hittat den) så det6 har inte kunnat bli några bilder vilket inte är kul och dels för att jag inte har haft lust. Jag har inte mått så jätte bra egentligen. Men nu är ja på väg igen, ny design fixade jag i veckan.

Om ni orkade läsa det här inlägget är ni bäst (efter mig).

Puss, skriver mer hemma sen ;D


Kommentarer
Postat av: Dotti

haha jag orkade läsa haha :D

ily <333

2009-06-11 @ 17:08:17
Postat av: sofia

haha jag med (:

om du ser det hära smsa mig. har inte ditt nummer har fått en lånemobil >.< älskar dig verkligen syster & jag kommer aldrig släppa taget om dig. Aldrig !

2009-06-11 @ 19:29:42

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0