Sommar.

Det här kommer hända i sommar:

Midsommar firas ute på landet med bland annat Vendela.

Seglarläger är det vecka 28 tror jag. Jag kommer gå, med Vendela hennes kompis Ebba och Viktor. Kommer också segla jätte mycket i sommar. Runmarörunt i augusti(?) kommer jag vara med på.

Utomlands kommer jag också åka! Ska kanske till Spanien med min familj och en annan familj, dom andra har hus där nere som vi hr blivigt bjudna till. Men det är inte helt säkert än. Annars åker vi nog till Kroatsien med familjen. Kanse så åker vi till Grekland med mormor också. Men får se hur det blir med det. Jag kommer självklart åka på kryssning också.

Bloggen kommer inte vara så jätte aktiv i sommar. Jag ska ha kul! Inte sitta hemma vid datorn. Men jag tar nog med mig en dator + nätverk till landet och så kanske det blir uppdatering där ifrån, men jag kan inte lova något så ni får räka med att jag inte kommer skriva varje dag, ens varje vecka. Men jag nås på min storebrors mobil (du som inte har nummtret, fråga) eftersom jag inte har någon mobil själv. Men en ny mobil kommer inskaffas snarast.

Jag kommer självklart vara hemma, shoppa, bada med kompisar, vara på grönalund och massa annat. Om ni vill träffas så slå en pling, för vi har 10 veckor framför oss med massor av chill!





Två härliga sommar-bilder, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har inte din brorsas nummer ;) <3

2009-06-13 @ 21:30:12
Postat av: vendela

Vendela stod me 2gånger ;)wowo, haha!

Della du ska segla med min segelbåt oxå!

Jag har "fått" pappas segelbåt som han fick när han var liten, lite större änm en jolle, lite mindre än en still:D



love from your Vendela

2009-06-13 @ 23:14:42
URL: http://vendelasegen.blogg.se/
Postat av: hanna

jag har inte heller hans nummer !???! ;D

2009-06-14 @ 10:41:47
URL: http://hannaplanell.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0