090324

HEJ bloggen.

Idag var de tinte kul i skolan. Eller långrasten var det när jg och några andra tjejer tränade till en grej. Haha. Men GUD VAD JAG HATAR visa killar i min klass. Så otroligt dumma i huvet så det finns inte. Menmen.

Efter kolan åkte jag till mörby, väntade lite på Cornelia. Sedan tog vi bussen till enebytorg där vi träffade Aby. Sedan gick vi hem till Tobbe men efter en timme gick vi till Aby. Roligtroligt. Och jag råkade spruta parfym i hanns rum. Och i hanns säng sa han till mig nu. Haha.

Jag råkade välta en glas kruka så nu ligger det gla över hela golvet. Mamma är inte hemma och pappa har möte i käket med typ några av hanns arbetskompisar. Så jag var tvungen gå och störa om för jag inte visste vad jag skulle göra. Så vare.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0