cornelia

Idag är det tisdag, på morgonen hade vi syslöjd. Orkade inte jobba så mycket, utan flummade mest runt. Sedan var det allmänt tråkigt i skolan. Orkar inte med min bög skola längre, alla hatar typ mig. Usch, vilken tur att jag byter till höst.

Efter skolan åkte jag Sophie & Andrea till mörby för att träffa Cornelia, men det blev en massa knas så det blev bara jag &C. 
 Vi hade det väl bäst som vanligt. Vi gick runt i mörbyC och gjorde absolut ingeting. Åt lite på TB och sedan varsin risifrutti. Yummie! Sedan åt vi ben&jerrys oxå. Gott. Cornelia du fattar nog inte hur mycket du betyder för mig.
Vid kvart över fem tog vi bussen hem till var och en.

Åkte till träningen för att lämna in min väska som var sönder tränade inte eftersom jag ramlade igår och gjorde illa armen och höften och sen har jag fortfarande ont i ryggen & i knäna. Dock inte så mycket i ryggen längre.

NU: Desperata hemmafruar med ett glas smoothie.
Inga bilder,
XXX
Della

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=163696



Tips,gå in där! Det är helt gratis och man ska samla poäng, när du kommer till en viss poäng får du present kort på nelly, hm eller JC. Det är helt gratis! det ända du behöver göra är att registrera en användare. Om du loggar in en gång per dag så får du 1 poäng. Och sedan ska du ge ut länken till hemsidan till vänner och om dom startar ett konto får du 5 poäng :) Lätt och gratis!

2009-03-04 @ 10:06:45
Postat av: Vanessa

Della din blogg är helt underbar! DU verkar vara en helt underbar människa<3 haha, fett töntig jag är just nu XD

2009-03-04 @ 11:18:49
URL: http://vanessasplace.blogg.se/
Postat av: d

anonym: tackdu, men är redan medlem, lycka till med dina poäng! :)



Vanessa: Tack så mycket! Och nej du är inte töntig:)

2009-03-04 @ 18:25:32
URL: http://drqb.blogg.se/
Postat av: beata

ja hatar dej inte, o du kmr behöva stå ut me mej i nästa skola me ! :D

2009-03-05 @ 22:25:55
URL: http://blondb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0