crazy days

Ja, det har om senaste dagarna verkligen varit! Vi börjar med fredag: Cornelia väntade på mig efter skolan och tillsammans gick vi till mörby och sen åkte vi hem till mig och gjorde oss iordning lite smått till kvällen. Sedan åkte vi buss hem till Vickan och Alex där också Mimmi var som hade halsfluss & körtelfeber. Efter ett tag kom Hanna. Vi satt och kollade lite på skräckfilm sedan åkte vi med bussen till edsberg & galaxen. Hände en massa saker på glaxen, dock ingeting som jag skriver här pga olika anledningar.. Sov hema hos C efter det.

lördag: Vaknade hemma ho Cornelia, åkte sedan hem och fixade lite saker. Vid halv fem åkte jag upp till mörby för att träffa Hanna och Alex. Vi träffade också Kevin & Kevin. Trevlig, sen kom mamma och vi köpte godis och lite sånt. Vid halv åtta tiden kom Hanna och Alex hem till mig efter att ha firat  Alex lillebror. Vi kollade på melodifestivalen och efter alla bidrag åkte vi för att träffa nåra kompisar, men efter en massa knas gick vi hem till David, eller inte hem till honom, för han värgade släppa in oss... Men vi stod utanför och pratade med han och hanns kompisar.. Vid ett tiden var vi hemma och satte oss och kollade på en skräckis! ''Låt den rätte komma in'' var en svemsk skräckfilm som jag inte tyckte var läskig. Den var mer äcklig med en massa blod. Haha.  
Bild från filmen.
Söndag: Spelade fotobllsmatch på morgonen, eller jag fick inte spel ngt för jag är sjuk så jag spelade bara 10 minuter typ. Haha. Sedan åkte jag hem och duschade sen kom Hanna Alex och Vickan förbi en kortis.. Nu gör jag ingeting typ..

Bilder från helgen kommer snart.


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0