den 9 mars 2009

Det är idag det. Har inte hänt så mycket roligt heller.
Efter skolan åkte jag till DAGY & sedan hem till Ebba efter en timme.
Sen kom vår älskade (haha) tränare Krken & hämtade oss en halvtimme innan träningen. Så jag Sophie & Ebba satt & fettade oss med en påse bullar precis innan träningen. Haha.
På träningen sen hade vi lite fys. Men det gick bra för mig om man räknar bort mina knän & onda häl. Vet inte vad det är för problem med min häl men något är det. Med mina knän har jag slatter (stavaning) i båda knäna och sen ramlade jag i en skidbacke för några år sedan & skadade mitt vänstra knä & det har fortfarande inte läkt..
Menmen.
Orkar inte skriva mer nu, slänger in några bilder från fjällen oxå



1. Della & Erika, supersnygga.
2. Våra skidor.
3. Erika, ashet

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0