fotboll

Vi vann mot IFK Täby med 7-2 eller 8-2 tror jag. Men vi spelade endå jättedåligt! Ingen passade typ, när det väl var passar så var det små & fjuttiga. Vi tjongade mest bollen som LI säjer, haha.
Efter det åkte vi hem sedan vidare till täby för att köpa fördelsedagspresenter åt 2 stycken. Jeans leggings & t-shirtar blev det till båda. Och med mig hem fick jag oxå en svart skinnjacka från vero moda!

Sedan var det ''kalas'' för våra kompisar, (13&15) trevligt.

Vill bara säja att jag älskar min sabina, finaste storasyster, du betyder så otroligt mycket för mig!


Kommentarer
Postat av: elsa

heej <33

fin blogg! :D

älskar dejj <3

2009-03-11 @ 14:14:47
URL: http://elsawinge.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0