har tråkigt (som ni kanske ser)

Brukar du komma i tid: har bättrat mig !
Vad hade du i din mun senast: macka
När mår du bra: när jag är med C.
När blev du fotad senast: idag. (ego bild haha)
Hur känner du dig nu: ledsen & trött
Kan du laga mat: kan kan jag väl, men gott vet jag inte om det blir.
Vad tycker du om fötter: ouff, osexigt med äckelfötter
Är du smart: OM jag är
Vad har du på dig: chep monday jeans, vitt linne hm, vitt linne mq
Är du aktiv i skolan: sådär, ska bättra mig
Vad saknar du: CAROLINE VAHID MEST !
När och varför grät du senast: inatt
Var det pinsamt att svara på det: nej
Hade du en bra kväll igår: både och, fotbollen var good men sen bröt helvetet ut.
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Vad ska du göra i sommar: köpenhamn m fotboll? landet & vara m kompisar
Är du nöjd med ditt liv: skulle vijla ändra dom senaste åren
Vad vill du jobba som: vet inte ..
Har du tråkigt just nu: afan
Vad gör livet värt att leva: kompisar som inte sviker
Vad i livet ångrar du: det mesta
Är du musikalisk: haha nej , eller spela instrument kan jag men verkligen inte sjunga
Vad lyssnar du på för musik: allt typ
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej inte direkt 
Är du bortskämd: kan inte bedömma det själv 
Är du trött: lite
Vad gör du imorgon: massa !

första..
Din första Operation: när jag var nyfödd
Första piercingen: räknas öron ?
Första bästa vän: simon stareus gustafsson (:
Första priset: vet inte
Första sporten du började på: gympa
Första semestern: öland typ
Första konserten: jadu, ?

Favorit...

Filmer: Titanic
Tvprogram: One Three Hill
Sport: fotboll och innebandy
Plagg: jeans och linne
Skola: sveriges sämsta
Bok: dom flesta

Personligt..
Ögonfärg: typ gröna tror jag
Vikt: vet inte
Andranamn: haha vet inte
Första kärlek: honom
Älskar du någon just nu: m, honom
Ditt motto:  " var dig själv, alla andra finns ju redan "



Sedan vill jag bara påpeka att headern är tillfällig!

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0