hatar skolan!

Faktiskt helt sannt. Önskar att jag hade valt en annan skola. Alla i min skola hatar typ mig (överdriver inte), har ett så jävla dåligt rykte pga en massa som går runt & snackar en massa skit. Sen fick jag reda på för någon vecka sedan att alla fyror hade pra¨tat om mig och min kompis i sina klassrum med sina lärare...

Idag hände det en massa saker. Tänker dock inte ta upp det här på bloggen, säkerhetsrisk. Haha. Btw: killar har 0 känslor.

Efter skolan åkte jag till mörby för att träffa C. Vi åkte hem till mig för att baka kladdkaka, men det blev inte så lyckat. Vi hade inte ngt mjöl hemme & inget socker, så vi tog grovmjöl & florsocker. Hur den smakade? Jo, bröd med chokladsmak! Äckligt!

Nu ska jag snart äta och sedan iväg på träning som börjar 20.00 !

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fin header.

2009-03-11 @ 19:12:20
Postat av: Anonym

Hej! Vilken skola har du valt till sjuan? Bra blogg!

2009-03-11 @ 20:46:20
Postat av: karoline bark

men fyror, palla bry sig om dom :)

2009-03-11 @ 22:00:09
Postat av: karoline bark

men fyror, palla bry sig om dom :)

2009-03-11 @ 22:00:15

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0