Lööööööööööördag

Ja, lördag idag.

Igår var jag med Vickan, Hanna o Alex. Vi skulle till stan för att fixa lite saker och i Mörby mötte vi Diana Frida o Sophie. Sen vid plattan mötte vi också Jill och Linnéa, så vi hade lite sällskap med dom. Fixade våra små saker och ssedan åkte jag in till mammas jobb medans dom andra skulle till Mörby.
Sedan åkte jag till min mormor och morfar. Dom har typ fyllt år så det blev lite kalas osv.

Idag ska jag till Kista eller Stinsen med pappa hoppas jag. Får se om det blir så.

Sedan ikväll blir det hem till Mimmi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafaan gjorde ni vid plattan då? jo jag vet köpte cigg vad fan gör annars en 96-fjortis vid plattan!!!

2009-04-02 @ 22:20:04
Postat av: Anonym

okej , om du endå tror dig veta varför frågar du? och föresten var ditt svar fel.

2009-04-04 @ 00:11:52

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0