måndagmåndagmåndag

Rubriken är konstig, javet, men jag visste inte vad jag skulle skriva så det fick bli så.

Idag har jag vart i skolan under dagen, somvanligt. Vi bytte platser idag också. Fick sitta brevid Alice, mittemot Ebba & Sara och sen sitter Ruben och Nisse vid vårt bord också.
Var inte med på idrotten eftersom min rygg.

Efter sklan åkte jag till mina trummor, åkte sedan till mörby och smsade C och frågade ifall hon var där, och det var hon! Eller hon var på skolan men skulle dit precis. Så vi 2 gick runt lite grann där och köpte nytt smink och jag hittade ett par ursnygga jeans från Ålens. (: För bara 79 kr på rea! Perfekt eftersom jag behöver nya jeans.

Just nu sitter jag i mitt kök och har allmänt tråkigt.

'' Varje gång du dissar och går ifrån mig hugger det till i hjärtat, varje gång du inte håller det du lovar sårar det mig, varje gång du sviker mig faller jag bara ner igen. Tänk på det nästa gång, jag hatar inte dig, jag hatar den person du har blivigt.''

Ciao


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0