mtv, mimmi & halstabletter

Så såg min dag ut igår, låg i sängen, kollade på mtv, var inne på datan och chattade med mimmi och knarkade halstabletter. Dagen idag kommer nog se ut undefär likadant tror jag. Har jätte ont i halsen, så fort jag reser mig upp gör det ont i huvudet och sen hostar jag konstant. Inte roligt!

Anledningen till att det inte blev så mycket blogg igår var dels för att jag inte hade lust och del för jag hade massa annat och tänka på.

Och hörrni, jag vet att jag har besökare, men varför kommenterar inte någon ?

Pussar

Kommentarer
Postat av: cornelia

stackare som är sjuk , vi måste träffas snart igen della ?!?!

ÄLSKAR DEJ <333

2009-03-17 @ 14:14:33
URL: http://corneeliat.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0