plugg

Hej allesammans, idag har jag vart med C igen, det lyckopillret lyser verkligen upp min dag! Vi gjorde våran grej som ingen annan än vi vet om och ingen annan än vi kommer heller få reda på det heller! Det blir nog CD imrn med bestämde vi, om jag inte tränar. Men i nuläget kommer jag nog inte träna.
Så här såg min dag ut! :
Spanska på morgonen, gick igenom läxan till fredag och sedan begav vi oss ner till aulan för att titta klart på en film.
Svenska efter det, gjorde en läsförståele övning och läxförhör.
Engelska, läxförhör och skriftliga övningar.
SO, jobbade med mitt projekt om Paraguay.
Bild, gjorde gubbar.
Så , det var min skoldag!

NU: blir det plauggapluggaplugga! Har so prov imrn på Sydamerikas karta. Kan ingeting och glömde min bok i skolan, riktikgt lyckan måste jag säja.

Kartan jag hittade på google,
ciao
XXX
della


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0